Комунікаційний аспект

Синхронний режим.

В основному проблема щодо організації комунікації учасників навчального процесу виникає в зв’язку із «розкиданістю» студентів у світі і, відповідно, у часі. В результаті, «зібрати» одночасно групу на заняття чи на консультацію не можливо. Саме тому було прийняте рішення, що на роботу у синхронному режимі повинно виділятись не більше 25 % навчального часу.

Календар подій студента.

Також, на нашу думку, є недосить зручним календар подій, які бачить студент. Втім, інші засоби отримання інформації (додаткові блоки, інший формат календарю) щодо актуальних подій дозволяють частково нівелювати цю проблему.

Система обміну повідомленнями.

Крім того, завантаження наших студентів, пов’язане з паралельним навчанням у іншому університеті або роботою, є причиною недостатньо регулярного «відвідування» сайту Moodle чи перегляду електронної пошти. Система обміну повідомленнями у Moodle є незручною, оскільки їй не властива динамічність, притаманна обміну повідомленнями у, наприклад, соціальних мережах: індикатор про надходження повідомлення або репліка співрозмовника з’являється лише після оновлення сторінки. Швидко «достукатися» як до студента, так і до викладача, можна лише використовуючи або Viber, або соціальні мережі, якщо відповідні додатки встановлені на телефоні або планшеті з постійним виходом в Інтернет. Тому вирішення певних питань, пов’язаних з організацією навчального процесу, іноді розтягується на значний проміжок часу.

Психологічні проблеми.

Нажаль, наші студенти не навчені спільній роботі та не є активними учасниками курсів. Як свідчить досвід, участь у форумах та семінарах вони приймають неохоче, віддаючи перевагу виконанню завдань та проходженню тестів. Вирішення цієї проблеми, на наш погляд, полягає у використанні викладачем інноваційних методів навчання та перебудови подання навчального матеріалу.

Остання зміна: п'ятниця, 6 травень 2016, 15:01